Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін можливі лише у разі пересортиці. Товар належної якості, який однак не відповідає замовленому (не той товар, чи кількість). Якщо так сталося, що виявлений Брак або Дефект товару з вини виробника, підприємство відправляє, Вам за власний рахунок, деталі для заміни. При отриманні товару, на Новій Пошті, користувач зобов'язаний перевірити належним чином наявність пошкоджень на упаковці та деталей всередині. У разі, якщо пошкодження товару (бій) були спричинені Перевізником, відшкодування збитків здійснюється Перевізником, а відправник не несе жодної відповідальності!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.